Ce este VINOmetru.ro?

VINOmetru.ro este un site de internet (website) al carui scop este sa ofere zilnic membrilor sai o degustare a unui vin premium, fie el din Romania sau din oricare alt colt al Pamantului. VINOmetru.ro ofera doar pentru o singura zi, acces la cate un singur soi de vin de inalta calitate, in cantitati limitate si la preturi atractive. In fiecare zi, un alt sortiment de vin, mereu altul.

Cum pot deveni membru pe VINOmetru.ro?

Afilierea la VINOmetru.ro este gratuita: pur si simplu trebuie sa te inregistrezi pe site. Daca esti deja membru Unvinpezi.ro, atunci automat esti si membru VINOmetru.ro!

Cine sunt furnizorii vinurilor care apar pe site?

Avem o regula simpla: daca nu am dori sa ne cheltuim proprii nostri bani de buzunar pe o anumita sticla de vin, atunci cu siguranta ca aceasta nu va fi disponibila pe VINOmetru.ro.
Pasionatii de vin care isi exprima opiniile pe site evalueaza – subiectiv, ce-i drept – calitatile fiecarui vin in parte cu cateva zile inainte ca acesta sa fie pus in vanzare. Pasionatii de vin sunt oameni obisnuiti asemeni tie, ce nu sunt afiliati niciunei marci, si prin urmare au libertatea de a scrie doar ceea ce le dicteaza constiinta. Si ei sunt aceia care ne vor spune ca un anumit vin nu ar trebui sa fie considerat premium, si deci sa nu apara pe VINOmetru.ro.

Am posibilitatea de a recomanda vinuri pe care sa le promoveze VINOmetru.ro?

Desigur. Te rugam sa folosesti formularul de contact din pagina de contact sau ne trimiti un e-mail pe adresa contact@vinometru.ro si noi te asiguram ca recomandarea ta va fi evaluata atat de colegii nostri de la aprovizionare cat si de pasionatii de vin. Daca nu vom putea sa-ti oferim vinurile preferate acum sau in viitorul apropiat, vom incerca sa-ti sugeram locuri unde le-ai putea gasi.

Ca producator de vinuri sau ca importator as dori sa imi promovez produsele prin vinometru.ro - pe cine trebuie sa contactez?

Te rugam sa folosesti formularul disponibil online la adresa <http://www.vinometru.ro/info/contact> si noi te vom contacta in urmatoarea zi lucratoare. Alternativ, ne poti trimite un e-mail cu oferta pe care te-ai gandit sa o promovezi, cu condiitile comerciale si datele tale de contact pe adresa contact@vinometru.ro si  le vom supune atentiei colegilor nostri de la aprovizionare.

Care este politica voastra de confidentialitate?

Pentru fiecare membru inregistrat pe site, noi retinem in baza de date numele, adresa de e-mail, CNP, adresa IP, tara de rezidenta, adresele de facturare si livrare si codul postal. De asemenea colectam si preferintele tale pentru un anumit sortiment de vin (ex: Rosu sec) pentru a-ti trimite notificari doar in acele zile cand acest vin devine disponibil pe site. Asadar folosim informatiile colectate pentru personalizarea aspectului si continutului paginii fiecarui membru in parte, pentru a ne asigura de legitimitatea lansarii unei comenzi si pentru a ne ajuta sa luam legatura cu tine  in ceea ce priveste contul de pe site.

Cat de in siguranta imi sunt datele personale din momentul in care devin membru?

Siguranta si intimitatea membrilor nostri sunt prioritatea maxima pentru VINOmetru.ro. Datele personale ale unui membru al VINOmetru.ro nu vor fi niciodata vandute sau transferate vreunei agentii de marketing.

Sunt datele mele de utilizator impartasite partenerilor site-ului – pasionatilor de vin sau furnizorilor de vin?

Sigur ca NU. Este si motivul pentru care inainte de a vinde un vin, noi il aducem in depozitul nostru, tocmai pentru a nu disemina datele tale multiplilor furnizori cu care lucram si de la care poate ca ai vrea sa comanzi. Atat timp cat furnizorii de vin nu sunt aceia care si vand vinul, nu pot obtine datele tale – sau cel putin nu de la noi.

Cum imi schimb setarile de e-mail?

Iti poti schimba setarile de e-mail printr-un click pe link-ul de sub e-mail-urile tale de pe VINOmetru.ro, care te va conduce in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Mai mult, poti lua o pauza in primirea notificarilor din partea noastra – cine si-ar dori in concediu sa primeasca alerte despre vinuri bune ? De asemenea, iti poti impune preferintele si nu vei primi e-mail decat atunci cand vinul preferat va fi scos la vanzare. Sau chiar te poti dezabona cu totul – fie de pe site, fie din oricare e-mail pe care-l trimitem.

Ce fac daca mi-am uitat parola?

Pe mecanismul de autentificare pe site vei vedea un checkbox „Mi-am uitat parola”. Da click acolo si urmeaza instructiunile.

Cum imi schimb parola, adresa de e-mail si cea de facturare/postala?

Iti poti modifica oricare sau toate aceste date intrand pe pagina “Contului meu” si dand click pe tab-ul de “Profilul meu” sau pe tab-ul de “Adresele mele”.

Cum ma pot dezabona de la notificarile prin e-mail de promotii de vanzare?

Ai optiunea de dezabonare in fiecare e-mail pe care-l trimitem – sau o poti face si pe site, in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Insa chiar si dezabonat fiind, tot vei putea intra oricand in cont si lansa comenzi.

 

PROMOTII

Am ratat ceva ce chiar vroiam sa cumpar. O sa mai am ocazia sa cumpar acel produs?

Cel mai probabil nu – sau cel putin nu foarte curand. Vei mai vedea probabil acea marca aparand din nou in comunitatea noastra – cu conditia sa fi trecut minim sase luni de la prima oferta, si ca furnizorul sa o mai poata oferi prin sistemul VINOmetru.ro, dar sanse mari sunt ca acea eticheta de vin sa fi fost disponibila numai o singura data. De aceea este important sa iti setezi alertele de e-mail pentru acele sortimente de vin care iti sunt pe plac. In sfarsit, daca esti indragostit de o marca pe care am promovat-o exista o foarta mica sansa sa mai avem cateva sticle la noi in depozit – contacteaza-ne folosind butonul “Anunta-ma cand reapare acest vin” din lista “Ofertelor Anterioare”.

Cum se face ca doar pe VINOmetru.ro pot sa gasesc asemenea produse la un pret atat de accesibil?

In primul rand, te asiguram ca noi oferim doar vin care este garantat ca fiind original. Noi oferim marcilor de vin de top din Romania si celor din import acest mijloc elegant si discret, prin care producatorii de vin ofera cantitati limitate de vin pentru ca un cumparator, ce nu a gustat vreodata dintr-un anumit sortiment, sa isi faca o idee despre calitatile acelui vin, la un pret accesibil. In unele cazuri exista cantitati relativ mici – cateva cutii de vin – ce au ramas in crama producatorului, iar VINOmetru.ro obtine astfel acces la oportunitati unice pe care le poate impartasi mai departe doar membrilor sai.

Cine selecteaza vinurile de pe VINOmetru.ro?

Echipa noastra se compune din pasionati in ale vinului bun – si chiar si tu te poti alatura acestei echipe: contacteaza-ne prin formularul aflat la adresa: si noi vom aprecia momentul in care vei fi inclus printre pasionati care impartasesc cu clientii nostri emotia descoperirii unui soi nou de vin de o valoare exceptionala.

Cum evalueaza VINOmetru.ro vinurile?

In primul rand, inainte de a fi vanduta, fiecare sticla de vin este adusa in depozitul nostru special. Cu cateva zile inainte de a fi oferit spre vanzare, fiecare din cei trei pasionati de vinuri bune primeste cate o sticla de vin pentru a ii testa atat calitatile cat si eventualele defecte. Pasionatii de vin nu sunt afiliati nici unei marci si pot scrie independent de vointa noastra, a celor de la Apropo de Ecommerce. Evident, daca un vin nu este bun, noi nu il vom scoate la vanzare, ci il vom returna furnizorului. Este o analiza subiectiva – insa multi experti considera ca vinul este subiectiv. Ne obligam sa impartasim doar vinuri care corespund standardelor noastre stricte, prezentarile de pe site fiind descrieri exacte ale buchetului de arome si ale gustului ce insoteste vinul respectiv – toate acestea explicate in termeni cat mai simpli.

Sunt un incepator  in ale consumului de vin premium. Sunt confuz, usor intimidat si putin chiar speriat de atatea informatii. Oare vinul pe care il vindeti este de cea mai buna calitate?

Vinul pe care il oferim trece prin mai multe degustari inainte de a fi oferit pe site. Daca vreunul dintre pasionatii de vin care il testeaza ne va spune ca nu se simte comfortabil cu acel vin, noi nu-l vom scoate la vanzare. De asemenea pasionatii de vin incearca sa descrie senzatiile vinului intr-o maniera prietenoasa, folosind termeni uzuali.

 

RETURURILE

Aveti un stoc permanent?

Lucrurile merg rapid pe VINOmetru.ro. Daca eziti, poate fi prea tarziu ca sa mai experimentezi acel produs. Oferim posibilitatea de a-ti inregistra intentiile de a cumpara o oferta expirata, dar nu garantam ca va mai exista vreodata o promotie a aceluiasi soi de vin pe VINOmetru.ro. Este posibil ca producatorul de vin sa mai aiba vin pe stoc, dar acesta vi-l va oferi doar la pret intreg, asa ca ramane la latitudinea ta modul in care-l vei procura.

Pot sa-mi anulez comanda?

Nu, comenzile nu pot fi anulate. Toate vanzarile sunt finale. Poti in schimb returna un vin in termen de 14 zile din momentul in care l-ai cumparat. Daca ai nelamuriri privind comanda, te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@vinometru.ro.

Cum inapoiez produsul?

Te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@vinometru.ro daca trebuie sa returnezi o comanda de vin.

Ce este clauza de returnare?

La VINOmetru.ro vrem sa fii in primul rand satisfacut de achizitia ta. Ne obligam sa-ti furnizam produsele intr-o conditie excelenta si intr-un timp rezonabil. Expediem toate comenzile in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea ofertei folosind serviciul de curierat DPD. Timpul de procesare al comenzii este conditionat de autorizarea cardului de credit si nu include weekend-urile si sarbatorile legale. Daca nu esti satisfacut de comanda ta in orice fel, te rugam sa ne contactezi in maxim 14 zile de la achizitionare printr-un e-mail pe adresa contact@vinometru.ro. O sa facem tot posibilul pentru a corecta situatia. Conform traditiei in ceea ce priveste tranzactiile cu vin, toate sticlele de sapte ani sau mai vechi sunt comercializate pe riscul cumparatorului.

Ce fac daca coletul de vin este deteriorat?

Colegii nostri de la impachetare precum si partenerii nostri logistici au mare grija sa se asigure ca vinul cumparat de tine va sosi intr-o stare excelenta. Daca observi ca este deteriorat coletul, te rugam sa ne contactezi imediat pe adresa contact@vinometru.ro astfel incat sa ajungem la o solutie echitabila pentru ambele parti. In astfel de situatii cerem de obicei sa ne inapoiezi coletul deteriorat sau sa ne furnizezi o poza cu acesta astfel incat sa stim cum am putea evita litigii similare pe viitor. De asemenea, tine cont ca exista posibilitatea sa iti solicitam, pe propria cheltuiala, inapoierea sticlelor nedeschise pentru a le verifica calitatea. Ne rezervam dreptul de a va oferi un produs similar la schimb, o reducere de pret, rambursarea banilor sau un credit in cont pentru a fi folosit la o achizitie ulterioara.

Ce fac daca nu imi place vinul?

Gusturile fiecaruia sunt diferite, de aceea facem tot ce putem sa gasesti la noi vinuri din cele mai diverse, care sa te satisfaca. Promovam cu mare atentie vinurile, legandu-le cu grija la indrumarea echipa noastre de achizitii si la sfatul pasionatilor de vin, pentru a-ti furniza doar vinuri de inalta calitate. Telul nostru este ca intotdeauna sa iti oferim suficienta informatie pentru a te ajuta sa faci o alegere de care sa te bucuri pe de-a-ntregul.

Cu toate acestea, nu putem sa-ti garantam ca-ti va placea gustul fiecarei sticle de vin pe care o alegi. In cazul in care experimentezi o problema in ceea ce priveste gustul/calitatea unei sticle, te rugam sa ne trimiti un e-mail pe adresa contact@vinometru.ro in maxim 14 zile de la data achizitiei in care sa ne detaliezi ce problema ai intalnit. Daca doresti sa inapoiezi comanda din motive de gust, iti vom rambursa suma achitata mai putin taxele de transport si cele de manipulare, in conditiile in care vei inapoia intrega cantitate de vin in ambalajul original.

Iti recomandam sa urmaresti parerile acelor pasionati de vinuri care corespund propriului tau gust, pentru a evita situatii in care tu, sau prietenii carora le faci cadou un vin, ajung in situatia de a nu se bucura pe deplin de vinul premium livrat.  

Cat dureaza sa procesati o rambursare?

Luati in considerare ca poate dura pana la 30 de zile pentru ca o rambursare sa fie achitata in contul tau. Rambursarile solicitate dupa 14 de zile dupa data achizitiei sunt improbabile, insa va sfatuim sa ne adresati un email pe adresa contact@vinometru.ro pentru a incerca sa remediem situatia – oricand poate aparea un defect de dop, si vrem sa ne asiguram ca beneficiati de o experienta cat mai buna legata de vin.

Pot sa imi schimb adresa postala?

Sigur ca da, insa pentru o comanda deja lansata, acest lucru nu este posibil.

Pot sa-mi modific comanda dupa ce a fost plasata?

O comanda poate fi modificata atat timp cat cererea este facuta in maxim 15 minute de la achizitie. Trebuie sa telefonezi la numarul specificat de pe site pentru a face cererea –  0724 365 385 . Nota: aceasta optiune este disponibila numai in timpul programului de lucru cu publicul: in zilele lucratoare, de luni pana vineri, intre 10.00 a.m. si 5 p.m.

RAMBURSARILE SI TAXELE POSTALE

Rambursarile vor fi procesate numai pentru suma achitata pentru sticlele de vin, deci mai putin taxele originale de transport, dar si pentru taxele de transport pentru returnarea comenzii.

 

PLATA

Ce tipuri de plata sunt acceptate pe VINOmetru.ro?

VINOmetru.ro accepta Visa si MasterCard, precum si plata in sistem ramburs la livrare.

Pot sa cumpar si prin telefon?

Nu, ne pare rau. Toate comenzile trebuie sa fie plasate pe site-ul VINOmetru.ro.

Este sigur sa-mi folosesc cardul de credit ca sa fac achizitii pe VINOmetru.ro?

VINOmetru.ro nu va stoca niciodata datele cardului tau de credit. Toate cardurile de credit sunt procesate de partenerul nostru de plati PayU, care foloseste o tehnologie securizata, sigura, de ultima ora pentru a se asigura ca datele cardului tau de credit nu vor fi compromise in niciun fel.

Cat timp pot retine articolele in cosul de cumparaturi?

Iti putem rezerva articolele selectate in cosul tau cumparaturi timp de maxim 15 minute. Daca nu achizitionezi in acest interval de timp, acestea vor fi sterse din cosul tau si vor facute disponibile pentru alti cumparatori.

Cand imi va fi debitat cardul de credit?

Exista doua situatii.


a) Daca platesti cu un card nou, nesalvat in contul tau, se va procesa tranzactia la pretul momentului din oferta zilei. Apoi, la incheierea ofertei, daca pretul vinului a scazut conform mecanismului VINOmetru, iti va fi returnata diferenta.

*nota: din momentul initierii procesului de returnare pana la returnarea efectiva a banilor in cont pot trece 1-7 zile, in functie de politicile bancii de care apartii.

b) daca faci plata cu un card salvat deja in contul tau, tranzactia se va face pe pretul final al vinului, la finalul ofertei.

Preturile de pe site include toate taxele – inclusiv TVA-ul?

Desigur – toate preturile sau costurile afisate pe site, sunt finale si inlcud si TVA-ul aferent.

 

CADOURI

Pot sa trimit vin cadou?

Da, atat timp cat tu si persoana care semneaza pentru primirea coletului aveti 18 ani sau mai mult.

Pot sa includ in comanda un mesaj de felicitare si un ambalaj special folosit la impachetarea cadourilor?

Sigur ca da – in masura in care sticlele de vin din oferta zilei se potrivesc cu ambalajele de cadou disponibile pe VINOmetru.ro. Vei sti direct din pagina ofertei daca sticlele de vin puse in ziua respectiva in vanzare sunt potrivite pentru a incapea intr-o cutie de cadou si pentru a fi daruite impreuna cu un mesaj de felicitare. Ai optiunea de a alege aceste caracteristici la finalizarea comenzii pentru produsele care se preteaza a fi daruite – facand click pe optiunea “Pachet cadou”. De asemenea, vom avea grija sa fie inclus mesajul de felicitare si ne vom asigura ca NU atasam factura.

Pot returna o comanda care mi-a fost trimisa cadou?

Te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@vinometru.ro daca ai intrebari privind produsul pe care l-ai primit cadou. Colegii care se ocupa de acest serviciu vor avea nevoie de numele tau si de adresa de livrare pentru a accesa datele comenzii.

Comercializati tichete cadou de tipul voucherelor?

Deocamdata nu comercializam vouchere de tipul tichetelor cadou.

 

TRANSPORTUL

Cat dureaza expedierea comenzii?

Comenzile de vin se expediaza prin partenerul nostru logistic DPD. Trimiterea se executa terestru in maxim doua zile lucratoare de la lansarea comenzii si vor fi livrate in 2 pana la 7  zile, in functie de adresa postala de livrare si de disponibilitatea destinatarului de a prelua coletul de la curier.

As dori sa am vinul chiar astazi – mi-l puteti aduce?

Din nefericire in acest moment nu putem asigura transportul in regim de urgenta.

Mi se poate livra produsul intr-o alta tara?

In acest moment, producatorii VINOmetru.ro pot expedia produsele numai in Romania.

Pot urmari traseul comenzii?

Da, si chiar te incurajam sa urmaresti traseul coletului tau: da click aici pentru a vizualiza istoricul si datele traseului comenzii. Sa nu uiti ca doar un adult poate semna pentru primirea unui colet ce contine vin.

Cat costa transportul?

Costul asociat livrarii se calculeaza automat, in functie de adresa ta de livrare. Partenerul nostru logistic utilizeaza trei zone de tarifare. Daca vei comanda numarul minim de sticle pentru care livrarea este gratuita noi iti vom acoperi costurile pentru zona ZERO. Excedentul legat de livrarea in alte zone (zona 1 sau zona 2) va fi intotdeauna suportat de cel care face achizitia. Comenzile de cel putin cel putin 6 (sase) sticle se expediaza gratuit in zona ZERO.

Ce se intampla daca am ratat promotia cu transportul gratuit catre zona ZERO pentru mai putin de 6 sticle?

Sustinem promotii cu transportul gratuit in zona ZERO pentru cantitati mai mici de 6 sticle, in mod periodic, asa ca fii atent la alertele pe care ti le trimitem ca sa poti profita de aceste conditii avantajoase.

Pot cere o alta data de livrare sau o amanare?

Puteti cere o alta data de livrare in timpul finalizarii comenzii pentru un timp limitat ales arbitrar si in mod discretionar de catre noi, in conditiile in care vremea nefavoarabila (calduri excesive, temperaturi sub zero grade, etc) ar determina pierderea unor calitati ale vinului achizitionat.

Ce adresa ar trebui sa selectez pentru livrare: cea de acasa sau cea de la serviciu?

Iti recomandam sa folosesti cu precadere adresa unde iti desfasori activitatea profesionala, daca este posibil avand in vedere ca persoana care semneaza de primire trebuie sa aiba 18 ani sau mai mult. Nu vom expedia comenzi catre adrese de cutii postale.

Cat dureaza pana primesc ce am comandat?

De obicei, comanda se expediaza in maxim 2 zile lucratoare. Daca nu ai primit coletul in maxim maxim 7 zile de la lansarea comenzii, trimite-ne un e-mail la adresa contact@vinometru.ro. Cand este prea cald sau prea frig, iti pastram sticlele de vin comandate la temperaturi constante pana cand este sigur sa le expediem. Aceasta regula este in avantajul tau, pentru ca va mentine integritatea vinului.

Oferiti posibilitatea de a alege data de livrare a vinului in functie de conditiile meteorologice?

Doar in situatia in care conditiile meteorologice ar determina modificari ale integritatii vinului, iti oferim ocazia sa gazduiesti temporar comanda in depozitul nostru. Aceasta optiune e valabila doar pentru Membri, care pot cere o data de livrare alternativa dupa finalizarea comenzii si doar pentru situatia in care s-a efectuat integral plata comenzii in momentul in care sunt contactati de catre Serviciul de Asistenta Clienti al VINOmetru.ro.

Daca nu alegi aceasta optiune, vinul ti se va expedia in maxim 2 zile lucratoare, dar VINOmetru.ro nu isi poate asuma responsabilitatea pentru produsele distruse in timpul transportului din cauza temperaturilor extreme.

Vreau ca vinul sa mi se trimita la jumatatea lunii iulie, cand valul de caldura este la intensitate maxima. O s-o faceti?

O vom putea face insa iti vom cere sa completezi un formular prin care preiei orice responsabilitate in ceea ce priveste continutul coletului si transportul acestuia, astfel incat, odata ce vinul paraseste depozitul VINOmetru.ro, noi sa mai avem nicio responsabilitate privind conditiile in care va ajunge la tine. Vrem sa intelegi ca odata ce nu recomandam transportul din cauza conditiilor meteorologice, avem un motiv serios sa o facem. Altfel, vei avea mari sanse ca vinul sa ajunga la destinatie cu dopul crapat, sa aiba scurgeri etc., totul din cauza conditiilor climaterice nefavorabile.

Puteti sa-mi expediati comanda pe adresa unei cutii postale?

Din pacate nu – motiviul principal fiind ca trebuie ca predarea fizica a coletului sa fie facuta catre un adult disponibil pentru a semna de primirea coletelor ce contin vin.

Cum procedez daca numarul de urmarire a traseului coletului nu functioneaza?

O intarziere care poate dura pana la 12 de ore din momentul in care primesti notificarea expedierii prin e-mail poate aparea si este cauzata pana cand datele de urmarire intra in sistemul celor DPD. Daca nici dupa aceasta perioada numarul nu functioneaza, trimite-ne un e-mail si vom investiga problema.

Ce se intampla daca curierul nu ma gaseste la adresa de livrare ca sa semnez pentru primirea coletului?

Daca nimeni nu este acasa, curierul va incerca sa livreze coletul de cel putin doua ori, de cele mai multe ori cu un telefon in prealabil pentru a stabili conditiile pentru livrarea coletului. Daca nu reuseste sa iti livreze comanda, o sa incercam noi sa rezolvam situatia, contactandu-te inainte de a decide returul coletului. Este si motivul pentru care iti recomandam sa folosesti o adresa de serviciu pentru a va asigura ca un adult va fi prezent pentru a semna de primirea coletului.

Ce tip de ambalare si transport folositi pentru comanda mea perisabila?

Fiecare colet are doua componente – un ambalaj de interior care poate fi o punga cu coloane de aer umflate pentru protectia individuala a sticlelor, fie un ambalaj de interior de tip cadou din lemn, fie un ambalaj de interior de carton prevazut cu elemente de protectie si asigurare a sticlei. Vinul se expediaza intotdeauna in cutii de carton ce contin ambalajele de interior, ansambluri ce au fost omologate de catre partenerul nostru logistic dupa ce acestea au fost supuse unor tratamente de anduranta deosebit de severe.

Coletele sunt asigurate?

VINOmetru.ro nu ofera membrilor posibilitatea de a asigura coletele in acest moment. Daca primesti o sticla sparta sau coletul este distrus in vreun fel, contacteaza-ne printr-un e-mail pe adresa contact@vinometru.ro. Fa o poza cu produsul spart sau distrus pentru a putea face o reclamatie catre curier.

 

STAREA COMENZII

Care este starea comenzii mele?

Comenzile de vin se expediaza prin firma de curierat rapid DPD terestru in cel mult 2 zile lucratoare de la data achizitiei si livrarea dureaza intre 2 si 7 zile pentru a ajunge la destinatie. Da click aici pentru a vizualiza istoricul comenzii si datele de urmarire a traiectoriei coletului.

De ce mi-a fost refuzata comanda?

In cazul in care nu iti putem procesa comanda, iti vom explica motivele pentru care nu o putem face si vom incerca sa ajungem impreuna la o solutie convenabila pentru ambele parti. Una din solutii ar fi sa folosesti un alt card de credit sau alta adresa de livrare, atat timp cat un adult este disponibil pentru a semna de primirea coletului.

 

PROTECTIA CONSUMATORULUI

Cum pot lua legatura cu asistenta pentru clienti de pe VINOmetru.ro?

Ne puteti trimite un e-mail cu mesajul dvs. pe adresa contact@vinometru.ro. Vom raspunde solicitarii dvs. in cel mult 24 de ore lucratoare. Daca doriti, ne puteti si telefona de luni pana vineri intre 9.00 a.m. si 5 p.m. la 0724 365 385. De asemenea exista si un link in partea de jos a paginilor site-ului catre ANPC.

Pot sa va evaluez serviciile si sa va transmit concluziile?

Feedback-ul si evaluarile tale sunt binevenite, asa ca-ti asteptam reactiile la serviciile noastre de livrare si ambalare, dar si in legatura cu produsele, folosind formularul de feedback din cadrul Contului Meu, la sectiunea Istoric Comenzi, sau pe adresa contact@vinometru.ro.